Reguli pentru prevenirea contaminării cu coronavirus (COVID-19)

Publicat de Professional Dentist pe în Profilaxie.

Coronavirus Masca de protecție Prevenție

Menționăm că, în funcție de dinamica evoluției infecției SARS-CoV-2 și de reglementările în vigoare vom actualiza periodic regulile pentru prevenirea contaminării cu coronavirus (COVID-19)

• Păstrați o distanță semnificativă, de 2 metri, față de celelalte persoane pe care le întâlniți.
  • Respectați cu strictețe regulile de igienă personală recomandate de autorități. Vă protejați astfel atât pe dumneavoastră, cât și pe cei apropiați.
  • Spălați-vă frecvent pe mâini cu apă și săpun, minimum 20 de secunde. Este obligatoriu după orice contact cu o suprafață potențial contaminată. de asemenea, utilizați dezinfectant pe bază de alcool.
  • Folosiți, de preferat, prosoape de hârtie pentru a vă șterge mâinile.
  • Nu vă atingeți ochii, nasul sau gura cu mâinile neigienizate.
  • Atunci când tușiți sau strănutați, acoperiți-vă gura și nasul cu plica cotului sau cu o batistă pe care o aruncați imediat.
  • Folosiți masca de protecție.
    • Masca de protecție/masca chirurgicală îi protejează pe cei din jurul dumneavoastră, întrucât previne răspândirea virusului pe cale respiratorie.
    • Masca de protecție trebuie să acopere complet nasul și gura persoanei care o poartă pentru a fi eficientă.
  • Limitați folosirea bancnotelor și a monedelor, optând pentru plăți cu cardul/telefonul sau plăți on-line.
  • Țineți cont de faptul că nu în toate cazurile infectarea cu noul coronavirus (COVID-19) este vizibilă prin simptome specifice (tuse, febră, dificultăți în respirație).
  • Virusul poate fi răspândit inclusiv de persoane aparent sănătoase care nu au cunoștință de faptul că sunt purtători ai noului coronavirus.
  • Nu luați medicamente antivirale sau antibiotice, decât în cazul în care au fost recomandate de medic.
  • Evitați zonele aglomerate și deplasările care nu sunt urgente, inclusiv călătoriile.
  • Rămâneți acasă dacă aveți simptome de gripă sau răceală (tuse, febră, dificultăți în respirație). În acest caz, sunați medicul de familie pentru a solicita sfaturi. NU mergeți din primul moment la unitățile de urgență.

Informați-vă despre noul coronavirus numai din surse oficiale!